piątek, 11 września 2015

Gwiezdna koszulka

6

Uwielbiam gwiazdki. W każdej formie. No po prostu kocham miłością wielką i nieograniczoną :) 
A gdy zobaczyłam tę dzianinę jersey musiałam ją mieć.

Koszulka uszyta z połączenia dwóch dzianin o takiej samej gramaturze, na zasadzie kontrastu trochę. Połączenie gwiazdek z czerwonym jerseyem wydało mi się zbyt oczywiste...szary mi tu nie pasował. A ten chaber idealnie zgrywa się z kilkoma gwiazdkami w tym odcieniu, które się gdzieniegdzie przewijają...do tego połączenie nie jest już takie oczywiste. Gwiazdki są super podbite. Mnie to połączenie kolorów bardzo się podoba :)

Wykrój to model 15 z Ottobre 04/2015 w rozmiarze 104. 

Ten model jest o tyle ciekawy, iż ramiona wyglądają, jakby były zrobione zakładki, takie jak w body dla niemowląt. Jest to jednak jedynie złudzenie. Tył bowiem ma przedłużone ramiona, które są zszyte z przodem i się nie rozchodzą. Podoba mi się ten efekt. 
Jak wszystkie dotąd wypróbowane przeze mnie modele z Ottobre, i ten uważam za udany i na pewno do niego wrócę.










Tu widać, że zakładki na ramionach się nie rozchodzą.










Koszulka w użyciu. Jak widać, proszenie 3 latka by pozował, przynosi wymierny efekt ;)




Pozdrawiam, P.

6 komentarzy:

  1. Fajne te ramionka! Faktycznie trochę jak body, ale na Modelu już tak nie wyglądają :) W ogóle to nie byłam przekonana do gwiazdek, dopóki nie zobaczyłam ich w akcji.. ;) Koszulka udana :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ją tą koszulkę bardzo lubię na Marcelu, wtedy nabiera wyglądu i dodaje małemu uroku :)

      Usuń
  2. Mam pytanie techniczne :) jak z trudnością szycia? I jak z przechodzeniem przez głowę? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten dekolt jest spory dosyć i głowa przechodzi bez najmniejszego problemu. Poza tym ja te plisy przyszyłam jak ściągacz i cięłam je jak ściągacz - one się ciągną, dzięki czemu funkcja ściągacza jest zachowana. Gdyby były z dzianiny bez elastanu w składzie mogłoby być gorzej, ale myślę że i tak głowa nawet wtedy by przeszła. Krój polecam, wrócę do niego niedługo :)

      Usuń