wtorek, 22 września 2015

Minionki

15

Nie do końca rozumiem szał na Minionki. Ale faktem jest, że te stworki skradły serca małym i dużym. Czy to swoją nieporadnością, czy też lojalnością dla zła...nieważne ;)
Ważne, że gdy zobaczyłam ten jersey, wiedziałam, iż muszę go kupić.

Jest on absolutnie cudowny. Świetna jakość, bardzo przyjemnie się go szyło.

Bluzka wg Ottobre, r. 104 i 110. Uszyłam bowiem dwie identyczne koszulki: dla Małego i dla Synka Przyjaciółki. Fotki robione przez Anię ;)

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A Wy lubicie minionki?

Pozdrawiam, P.

15 komentarzy:

  1. Minionki jak żywe :) super świetna koszulka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też niecrozumiem szału na te stworki, sle bluzeczki Pierwsza klasa! Po prostu REWELACJA!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I najważniejsze, że chłopcy zadowoleni ;)

      Usuń
    2. O TAK!
      Bo o to przecież chodzi - zadowolenie naszych szkrabów:)

      Usuń
  3. No tak pozytywne i piękne,że buzia się sama uśmiecha :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda :) też się cieszę jak widzę tą koszulkę :)

      Usuń
  4. Minionki, minionki... Lubię :) Choć z córką jeszcze nie oglądałam. Może warto pokazać jej zwariowane stworki. Chociaż boję się, że stanie się to samo co z kucykami Pony. Są wszędzie! Czasami boję się, że wyskoczy mi jeden z lodówki :D Zza sałaty :P
    A koszulka piękna! A gwiazdki!! Czad!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ps. Obszycie rękawa to podwójna igła?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, na renderce :) nie jest idealnie, bo jakoś nie mogę rozgryźć tej maszyny jeszcze ;)

      Usuń
  6. A zdradzisz może gdzie kupiłaś materiał w Minionki bo chciałam dla synka uszyć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A zdradzisz może gdzie kupiłaś materiał w Minionki bo chciałabym synkowi tez uszyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, kupiłam na grupie na FB o tutaj: https://www.facebook.com/groups/900794273315215/?fref=ts

      Usuń