sobota, 17 października 2015

Czyszczenie szaf - spodnie

6

Obecne spodnie uszyłam w ramach tzw. czyszczenia szafy :) 
Uszyte kompletnie z resztek - pętelka musztardowa była przeze mnie kupiona jakieś 1,5 roku temu, zostało mi z niej dosłownie kilka kawałków, które wystarczyły na wykrojenie spodni. Tył jest z jednego kawałka. Przody już z kolei wykrojone są z dwóch części, z czego jedna krojona była w poprzek nitki prostej :D Na szczęście zawartość elastanu niweluje ten błąd krawiecki. Spodnie dobrze się układają i Mały je lubi.
Kieszonka na pupie oraz imitacja rozporka są uszyte z cieniutkiego jeansu w gwiazdki, którego malutki kawałek dostałam od znajomej projektantki. 

Wykrój Ottobre 4/2014 model 31. Rozmiar 104. 

Rozporek to całkowicie moja inwencja twórcza.












Szyjąc te portki miałam postanowienie nie kupować w najbliższym czasie żadnych materiałów. Powtarzam ŻADNYCH. :D Jak myślicie, jak mi idzie w tej kwestii? ;)

Pozdrawiam, P. 

6 komentarzy:

  1. Do postanowienia, że 'więcej już nie kupię żadnego materiału' dochodzi chyba w końcu każda szyjąca:D Ciekawe ile procent rzeczywiście to realizuje;D
    Bardzo fajnie wygląda ten jeansowy rozporek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. Ja niestety już postanowienie złamałam, czekam na kolejną paczkę z piękną pętelką w renifery na bluzę świąteczną :D

      Usuń
  2. Spodnie super ! Rozporek jest fantastyczny!
    Co do postanowienia. ... nie wierzę w ogóle w to postanowienie! Tak nie można. Myśl o nie kupieniu czegoś w końcu zabija :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, wszak jesteśmy kobietami. Z założenia w genach mamy miłość do zakupów wszelkiej maści :D

      Usuń
  3. czadowe:))) zostań przy postanowieniu nie kupuj ;) ja podrzucę Ci swoje do szycia hihi
    pzdr:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha Ha, postanowienie już złamane ;) czekam na dostawę :D

      Usuń