czwartek, 22 października 2015

Koszulka Ninja

6

Etap wozów strażackich i Strażaka Sama odchodzi w niepamięć. Marcel ma 3,5 roku i na pytanie kim chce zostać, odpowiada: NINJA :)

Bajka o Ninjago bije rekordy popularności wśród dzieci w wieku 3-6 lat. Jakie było jednak moje zaskoczenie, gdy w sieciowym sklepie zabawkowym, zobaczyłam ok 14 latka z zestawem ninjago...wielkie pudło maleńkich klocków dla dzieci w wieku 7-15 lat. Marcel oczywiście takim zestawem by nie pogardził. 
Na szczęście koszulka w ninja zaspokaja również jego potrzeby i fioła na punkcie tej bajki.









Pozdrawiam, P.

6 komentarzy:

  1. Właśnie zaglądnęłam na Twojego bloga. ale mam wyczucie, ha! Bardzo ładnie wykończona koszulka , mój też ma nieustającą fazę na Ninjago :0

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas ninjago przeszło bez echa. Co innego strażak Sam ;))))
    Grunt, że jest radość!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem teraz, czy mam się cieszyć, czy nie, że mam córkę ;)
    Bo u Was Ninjago, a u mnie Pony ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A u nas Ninjago też jest nieustannie na tapecie... i patrząc co w domu się dzieje - będzie jeszcze dłuuuugo trwać!
    - "Kubusiu, kim chce być jak dorośniesz?"
    - "jak to kim? Oczywiście, że Ninja...Ninjagoooooo!"
    - "A dlaczego?"
    - "Bo chcę walczyć ze złem! Dobro będzie zawsze zwyciężać!"
    :)

    BTW - Koszulka extra, a model jak zwykle cudny!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. jak zawsze perfekcja:) ja ost. bawię się farbami do tkanin:)
    pzdr ciepło

    OdpowiedzUsuń