sobota, 14 listopada 2015

Koszulki AGF

4

AGF, co w wolnym tłumaczeniu oznacza Absolutnie Genialną Fabrykę :D 
A tak serio AGF czyli Art Gallery Fabrics to producent cudownych patchworkowych bawełen oraz po prostu rewelacyjnych dzianin, w których jest absolutnie zakochana. 

A wszystko za sprawą Gosi z Cotton Cafe. Gosię poznałam kiedyś przypadkowo i połączyła nas wspólna pasja, jaką jest szycie. Do tego należy dorzucić szczyptę naszej gadatliwości i jest mieszanka :D 

 Tak nawiasem mówiąc Gosia jest jedynym w Polsce dystrybutorem materiałów marki AGF. Każda moja wizyta w jej pracowni to terapia kolorami. Napawam się widokiem cudownych tkanin, a teraz również dzianin. Nie byłabym sobą, gdybym kilku szybko nie wzięła...wszak wołały do mnie z półek: weź mnie, weź mnie! wszystkie tak samo piękne, niesamowicie miękkie w dotyku...boję się, że jak dalej będę tak słodzić, to Wam się mdło zrobi. Ale to święta prawda!

Zresztą oceńcie sami. 
Koszulki wg sprawdzonego wykroju na koszulkę z raglanem, r. 104 Ottobre.

Dzianina w brzozy oraz w sowy są z AGF, gdyby ktoś jak ja zapałał do nich namiętnością, zapraszam do grupy na FB <klik> gdzie można je kupić :)

Uzupełniłam je dzianiną w pięknym chabrowym kolorze, którą już kiedyś wykorzystałam w tym zestawie <klik>  Zużywając jej resztki załapałam się na wyzwanie listopadowe TSD :D 

Dziś rano, robiąc zdjęcia koszulek, cierpiałam bardziej niż zwykle, iż nie potrafię robić dobrych zdjęć, ani nawet zadowalających. Obawiam, się że te nie pokażą całego uroku tkanin, które zapierają dech w piersiach. Jak zawsze liczę na waszą nieokiełznaną wyobraźnię Kochani :*

























Pozdrawiam cieplutko, P.

4 komentarze:

  1. Wzięłam lasek ;) dla siebie :D i już przebieram nogami :) zdjęcia idą Ci coraz lepiej, pomyśl o ich podpisywaniu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Brzozy są po prostu obłędne :) Na pewno za jakiś czas się na nie skuszę <3

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak! Materiał w brzozy też skradł moje serce!

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się te zdjęcia, na których słońce pada na te cudowne koszulki. Jestem pod wrażeniem wykończenia. I te kieszonki... <3 <3 <3

    Aaa, i dziękuję za miłe słowa. Zarumieniłam się po prostu. :)

    OdpowiedzUsuń