niedziela, 31 stycznia 2016

Bluza lego ninja

8

Każdy, kto ma w domu syna w wieku od 3 lat w górę, wie co znaczy szał na bajkę Lego Ninjago. Mój prawie 4 latek odkrył tą bajkę jakieś 4/5 miesiący temu. Totalny szał. Bajka wałkowana non stop. W sklepach z zabawkami poszukiwanie gazetek z ludzikami. Na Boże Narodzenie oczywiście wymarzony zestaw ze smokiem, który sama osobiście składam 1,5h ;)

Na dzianinę ze wzorem lego ninjago polowałam od dawna. Nie było jej wcześniej nigdzie. Nawet na chińskich stronach... Dziwne, prawda? A jednak. 
Zatem, gdy tylko pojawiła się w sprzedaży, nie mogłam nie kupić. Wzór mnie nie urzekł. Skłamałabym twierdząc inaczej. Ludziki są za duże i naciapane na materiale. Zdecydowanie ułożone za gęsto. Pierwotna propozycja wzoru była zdecydowanie lepsza - mniejsze ludziki o samych konturach czarnych np. na szarym tle. Ale wyszło jak wyszło i sklep wypuścił taki wzór, a nie inny. 

Uszycie bluzy całej we wzór byłoby ryzykowne. Mogłaby wyglądać zwyczajnie piżamowo. Postanowiłam przełamać wzór lego innym kolorem. Dołożyłam komin, by w szyję było ciepło :)

Wykrój bluzy: Knippie, r. 110 <klik>



Jest to moje kolejne podejście do wykrojów z Knippie i obecnie z całą stanowczością mogę powiedzieć- uwielbiam. Wykroje są świetne. Punkty styczne rzeczywiście są styczne. Rzeczy dobrze leżą i nie wymagają póki co żadnych poprawek. W najbliższym czasie mam zamiar przetestować również wykroje damskie w tej kwestii.




Szwy dekoltu wykończone plisą. Ten sposób chowania szwów, dzięki czemu dekolt wygląda bardzo estetycznie - niezmiernie mi się spodobał. Prosty i szybki patent, by bluza nabrała sznytu. 





 Pozdrawiam, P. 

8 komentarzy:

  1. Też nie szyję bluz wyłącznie ze wzorzystych materiałów z podobnego powodu. Twoja wygląda super! A i mnie wzór nie zachwycił, ale dziecku się spodobał i nadal myślę nad kupnem. Przynajmniej chętnie by ją założył, a nie "na siłę", jak bluzę w króliki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam ten materiał i długo zastanawiałam się jak stłumić trochę ten chaos..Teraz już wiem :) Poradzi mi Pani jak podejść do tego komina - w sensie jego zakończeń przy podkroju szyi? Jest rewelacyjny, a ja do tej pory przyszywałam do bluz zwykłe kominy. Ten wydaje się być o wiele wygodniejszy dla dziecka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dekolt przy szyi wykańczam wg tego tutorialu: http://hamburgerliebe.blogspot.de/2012/05/jetzt-gehts-den-kragen-ii-oder.html

      Usuń
  3. Widziałam ten materiał ostatnio na allegro, ale zanim go kupiłam już go nie było ;(...teraz też nie mogę go znależć - też mi się podoba :) a bluza świetna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdzie można kupić tą dzianinę?

    OdpowiedzUsuń
  5. no właśnie... czy jakimś cudzem gdzieś można kupić jeszcze tą dzianinę...

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy jeszcze jakimś cudem można gdzieś kupić tą tkaninę???
    młody byłby przeszczęśliwy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znalazłam obecnie tego wzoru w sprzedaży nigdzie. Jedynie coś takiego http://www.tkaninydzianiny.com.pl/pl/p/Dresowka-petelka-ninjago/366
      Szukałam wpisując w google grafika - ninjago dzianina.

      Usuń