środa, 27 stycznia 2016

Dres Knippie

9

Ten dres powinnam była pokazać przed poprzednim. Bowiem właśnie on powstał jako pierwszy podczas mojej przygody z wykrojami Knippie. 
Gdyby ktoś jeszcze nie znał Knippie, to odsyłam do strony, gdzie można zapoznać się zarówno z czasopismem, jak wykrojami dostępnymi do zakupu on-line <klik>
Na te wykroje trafiłam dzięki koleżance, która mieszka na stałe w Belgii i sama kupuje czasopismo. Rzeczy, które uszyła dzięki tym wykrojom dla swojego synka, skradły moje serce. Są świetne. Nowoczesne i co najważniejsze - dobrze leżą na dziecku. Właśnie dzięki Beacie stałam się szczęśliwą posiadaczką jednego z wydań gazety. Wykroje, które jednak wykorzystałam do uszycia tego dresu pochodzą z wydań elektronicznych, do kupienia on-line. Jest fajna opcja - nie trzeba kupować całej gazety dla jednego wykroju. Kupujemy tylko ten, który nas interesuje, drukujemy w domu, sklejamy i gotowe :D 

Bluza: Knippie r. 110 <klik> 
Spodnie: Knippie r. 110 <klik> 

Bluzę zmodyfikowałam - dół przodu jest z jednego kawałka, jedynie karczek zapinany na napy. Z kolei sam komin skróciłam wysokość mniej więcej o 1/3. Był wg mnie za wysoki. Przy rozpinanym zamku pewnie by się ułożył jak trzeba. Jednak przy rozpiętym jedynie karczku na szyi zrobiło się za dużo i ciasno. Mały tak nie lubi. 

Uwielbiam ten zestaw. A jak Wam się podoba? :)








Szyjąc spodnie miałam małą wpadkę. Tył nogawek składa się z dwóch części. Boczny klin przyszyłam nie z tej strony co trzeba. Ponoć szycie bez prucia się nie liczy ;) 







Pozdrawiam, P. 

9 komentarzy:

  1. Jest fantastyczny!! Sama nie wiem, co podoba mi się bardziej - bluza, spodnie, czy to, jak je wykończyłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest boska! wydaje mi się strasznie skomplikowana, ale pewnie kwestia wprawy. Z wykrojami Knippi jest jeszcze ten problem że nic a nic nie rozumiem i przy jakimś problemie głowię się jak to poprawnie zrobić :) Twój dres wyszedł fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się :) Zwłaszcza ten kołnierz przy bluzie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bluza to mistrzostwo świata! Bardzo ładna kolorystyka!
    Spodnie pięknie Ci się zeszły :) Fajnie dopracowany zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajna bluza :) sama się zastanawiam nad tym czasopismem :)
    najczęściej korzystam z ottobre :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam mam pytanie wiem gdzie mozna kupic te magazyny ale nigdzie nie moge znaleźć co jest w danym magazynie jakie wykroje czy moze Pani mi pomoc???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oni chyba nie dają na stronie zawartości magazynu, mi samą gazetę kupuje koleżanka mieszkająca w Belgii, i po prostu robi mi zdjęcia zawartości czy mi dany numer odpowiada. Ale warto zaglądać na ich profil na FB i na Instagramie, może coś się zmieni i zaczną wrzucać więcej zawartości poszczególnych numerów, bo rzeczywiście brakuje takie przeglądu, jak ma je np. u siebie Ottobre na stronie interntowej.

      Usuń
  7. Witam.
    Gdzie mogę kupić taką super dresowke w gwiazdki jak na tej bluzie Knippie?
    Proszę o odpowiedź
    groosik1985@gmail.com
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń