środa, 20 stycznia 2016

Lisi dres

7

Obecne posty powstają kompletnie niechronologicznie. Jednak postanowiłam pokazać dziś dres, z którego jestem absolutnie dumna. Wyszedł mi cudownie. Wszystko zgrało się idealnie - kolory, fason i pomysł. 
Po uszyciu go jednak miałam spore obawy, czy oby nie wyszedł zbyt dziewczęcy. 
I wiem, że na zdjęciach pewnie tak wygląda. 
Mimo wszystko kolejnego dnia, synek poszedł w nim do przedszkola i zrobił furorę. 

Wyglądał w nim świetnie - świeżo i wiosennie, mimo śniegu za oknem :)

Bluza: wykrój Knippie na raglan (ścięłam jedynie talię na prosto) w r. 110 <klik> 
Spodnie: wykrój Knippie r. 110 <klik> 

Miłego oglądania!






Wykończony ładnie dekolt i schowany szew na karku. Praktyka czyni mistrza :) 










Pozdrawiam, P. 

7 komentarzy:

  1. Niesamowity. Podoba mi się podwójny akcent kolorystyczny przy pasie w spodniach. Wyglądają bardzo chłopięco. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super :) jak dla mnie, nie jest dziewczęcy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Czego jeszcze nie pisałam a napiszę :) Kieszenie w prostokąt są extra!

    OdpowiedzUsuń