poniedziałek, 29 lutego 2016

Granatowe pandy

6

Dzisiejszy post powstaje w przypływie tzw. natchnienia...a w zasadzie bardziej z powodu wyrzutów sumienia, bowiem od 2 tyg zasiałam ciszę na blogu i fanpagu ;)
Zatem donoszę, że żyję i mam się dobrze. Czasem nawet coś uszyję, a zdecydowanie rzadziej mam czas, by zrobić zdjęcia. Jakiekolwiek. Bo że dobrych nie potrafię to wszyscy wiedzą :D

Bluza to wykrój z Knippie do kupienia tutaj <klik> w rozm. 110. 
Kolejny udany zakup, który z czystym sumieniem mogę polecić. Wykrój fajny, nieprzekombinowany. Bluzę szyło mi się bardzo przyjemnie i co najważniejsze dobrze leży na Marcelu. 

Uszyta z dzianiny dresowej pętelkowej z nadrukiem pand na granacie. Kupon 0,5 mb odkupiłam od koleżanki, która zapewne wcześniej pandy te nabyła w którejś z wiodących obecnie grup sprzedażowych na FB. Odkupując od niej dzianinę wiedziałam, że nie kupuję kota w worku. Szyłam już z tych pand zarówno dresy dla Marcela <klik>  jak i tunikę dla siebie <klik> , tyle że na w innych kolorach. Materiał dobrze znosi wielokrotne pranie i targanie przez dziecko :)

Więcej gadać nie będę. Miłego oglądania ;)





Dekolt oczywiście wykończony plisą, by zakryć szwy :)







Obecnie bluza czeka na mały tuning. Marcel kilka dni temu, mając tą bluzę na sobie, czymś się poplamił. Jak to dziecko. Na samym środku przodu, tuż obok kieszonki. Stwierdził, że plama mu przeszkadza...i co zrobił? Wziął nożyczki i plamę wyciął. W tej chwili bluza ma już wyprutą kieszonkę i dziurą na samym środku....a ja się zastanawiam pod jaką aplikacją to ukryć ;)


Pozdrawiam, P.

6 komentarzy:

  1. Bardzo podobają mi się te pandy. Pewnie kiedyś też je nabędę :D Na razie czekają w kolejce inne :D
    Co do bluzy bardzo fajnie wyszła! A że dobrze leży to uszyję wersję dziewczyńską :)
    Co do dziury w bluzie: Masz niesamowicie pomysłowego synka i już :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyciąć plamę... tego jeszcze nie było ;))) Pomysłowość nie zna granic :) Ciekawa jestem co wymyślisz! moja pandzia resztka jeszcze czeka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobry pomysł na plamę ! Taki hm... szybki !
    A bluza wygląda cudnie. Na zdjęciu i teraz pewnie też ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne pandy, jeszcze fajniejszy model :) pozdrawiam!
    Kora szyje

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna bluza, połączenie pand z melanżem wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kreatywna mama, kreatywny synek :-) ja mam Picassa i ściany pomalowane.
    A bluza rewelacyjna. Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń