środa, 17 lutego 2016

Uwaga na tygrysy!

6

Uwaga, ten post zawiera lokowanie produktu ;)
Marcel, jak większość dzieci, uwielbia zwierzęta. Wśród tych dzikich, prym wiodą lwy, tygrysy i słonie. Początek roku przyniósł ze sobą fakt, iż moje dziecko wyrosło z wielu ubrań, które jeszcze niedawno były "na zapas". Po głowie wiecznie krążyły myśli: jaką bluzę uszyć, jakie spodnie uszyć? 

Na jednej z grup sprzedażowych na FB trafiłam na ciekawe panele z motywami zwierzęcymi.
W oko wpadł mi tygrys. 
Wykorzystałam panel o wymiarach 50 x 50 cm. Tygrys na takim panelu jest sporych rozmiarów, dlatego wykorzystując go na przód bluzy zajął on cały tenże przód. A ponieważ wykorzystałam wykrój na raglan - przycięłam mu uszy :D

Panel to nadruk na dzianinie o składzie 100% poliester. Nie jestem zwolenniczką poliestru. Jako "mały" dodatek w dzianinach jest do przełknięcia, jednak tutaj był dla mnie dużym ryzykiem. Dlaczego? Bowiem, jako dodatek powoduje kulkowanie się (mechacenie) dzianiny. Czy z materiałem w 100% poliestrowym też tak będzie? Nie mam pojęcia. Możliwe, ale to okaże się dopiero w użytkowaniu. Sam nadruk jest wykonany metodą bodajże cyfrową. Kolory są pięknie nasycone, a sam zwierzak wygląda jak żywy. W dotyku dzianina jest miękka i śliska - czuć, że nie jest to bawełna. Co do samego szycia nie mam żadnych zastrzeżeń. Szyło mi się naprawdę przyjemnie. Pamiętałam jednak wcześniej o nowej igle do dzianin, co też nie jest bez znaczenia. Warto igły w maszynie zmieniać regularnie, a nie szyć jedną tygodniami. Zwyczajnie stara igła może zaciągać dzianinę lub przebijać oczka, które uciekną jak w rajstopach. 

Od samego początku wiedziałam, że panel wykorzystam na bluzę dla Syna. Musiałam tylko ugryźć ten skład poliestrowy. Koleżanka poradziła mi podszycie od spodu czymś innym. I to było to! Wykorzystałam cienką dzianinę 180 g o składzie 100% bawełny w nasyconym zielonym kolorze. Tą samą zieloną dzianiną odszyłam komin. Tył bluzy oraz rękawy to dzianina pętelkowa o neonowym limonkowym odcieniu.

Gdyby kogoś taki tygrys zauroczył, a nie jest jak ja walnięty na punkcie bawełny ;) to kupić taki panel można na grupie <Tkaniny i OliiRoss>  Polecam, choćby dla samego spróbowania, by się przekonać co nam odpowiada. Poza tym taki panel można wykorzystać też inaczej, niż w ubraniach dziecięcych - poszewki, torby. Ogranicza Was tylko Wasza wyobraźnia! :D 

Wykrój Knippie 06/2015 model 17. 




Uwielbiam ten ozdobny ścieg i ostatnio namiętnie wykorzystuję go dosłownie wszędzie :D 






Jak Wam się podoba taka bluza? Dajcie znać w komentarzach. Wszystkie Wasze opinie to miód na moje serce <3 

Pozdrawiam, P. 

6 komentarzy:

  1. Jej, piękna jest ta bluza! Bez wątpienia dużo uroku dodaje jej tygrys, który naprawdę wygląda jak żywy. Jak zawsze świetnie uszyta, cud miód! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tygrys boski! Powiało wiosną! Czekam na fotki na modelu! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. extra! :) kolory są energetyzujące :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Wszystko jest w treści posta. Wykroj z gazety Knippie kupione w Belgii.

      Usuń