niedziela, 6 marca 2016

Bluza Batmana

6

Każdy chce być superbohaterem. Takim przez duże "S". Dlatego dzianiny, czy też tkaniny, w najróżniejsze wzory tychże superbohaterów świecą triumfy. Dzianina w batmany, którą wykorzystałam do uszycia bluzy z tego postu, na wszelkich grupach szyciowych rozeszła się jak świeże bułeczki. Nie ma jej nigdzie. Ja cudem zdobyłam 70 cm. Gdy chciałam dokupić....nie było już nigdzie. I jak zawsze żałowałam, że nie wzięłam więcej, jak podpowiadała mi intuicja. Ale zamiast niej posłuchałam "zdrowego rozsądku", który mówił: nie mroź pieniędzy. Ehhh. Bolączka osób szyjących.

Bluza to zmodyfikowany wykrój na raglan z Knippie wykorzystany tutaj <klik> r. 110. 


Wykończony dekolt i schowane szwy. 


Kieszenie wykończone ściągaczem zrobionym z pętelki, tej samem co plisa na przodzie. 



Ostatnio z lubością wykorzystuję ściegi ozdobne, które posiada moja maszyna.







Jak wrażenia?

Pozdrawiam, P. 

6 komentarzy:

  1. Fajna, fajna, ile detali, jakie połączenia! Oczywiście 5+ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluza obłędna!! Też mam ten wykrój i chyba czas wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna :) Ciekawe wykrzystanie ściegów:)

    OdpowiedzUsuń