sobota, 26 marca 2016

Koszulka w plusiki

6

Miałam do wykorzystania ćwiartkę cudownej dzianiny w plusiki z AGF (Art Gallery Fabrics). Długo czekała na wenę. Mimo, że podobała mi się od samego początku, to nie byłam pewna jak ją spożytkować w koszulce chłopięcej. Wcześniej widziałam ją tylko na tworach dla dziewcząt. 
Przyszło natchnienie i uszyłam koszulkę z kieszonką na piersi oraz podwójnym mankietem na rękawkach. 
Koszulka w r. 110, wykrój wyjęty z segregatora z wykrojami...kompletnie nie pamiętam który to ;)
Plusiki z AGF połączyłam ze zwykłą szarą t-shirtówką, która moim zdaniem fajnie zgrała z kremową dzianiną. 













Co myślicie? 

Pozdrawiam, P. 

6 komentarzy:

  1. Fantastyczna jest! Moje dzianiny z AGF cały czas nabierają mocy w szafce.. i zastanawiam się czy leggi czy bluzka :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna! Chłodna i klasyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przygarnęłabym chętnie;)
    Wesołych Świąt:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna koszulka. Uwielbiam łączyć wzory z szarym :)

    OdpowiedzUsuń