sobota, 21 maja 2016

Snoopy w pomarańczy

5

Znacie to uczucie, gdy efekty waszej pracy przechodzą wasze oczekiwania? 

Zaczynając coś, wyobrażamy sobie metę. Wyobrażamy sobie bieg przede wszystkim, pełen znoju i mordęgi. Potem okazuje się, że jednak urodzeni z nas maratończycy, a meta to tylko kolejny stopień. Podium wszak i nam się należy! :D

Szycie tej bluzy było właśnie takim maratonem. Zakupione 0,5mb dzianiny pętelkowej ze Snoopy'm było przeznaczone na bluzę od samego początku. I od początku wiedziałam, że wykorzystam wykrój z Knippie, z którego szyłam <TĄ BLUZĘ>. To jeden z moich faworytów: świetnie leży, nie wisi na dziecku. 
Snoopy'ego połączyłam z żywym pomarańczowym ściągaczem, z którego zrobiłam też wypustki w szwach łączących rękawy z korpusem. Komin jest odszyty dzianiną 100% bawełny w kolorze, który trudno określić, coś między żółtym a pomarańczowym. Pasuje mi tutaj idealnie! Komin zapinany na plastikowe napy. 

Bluzę szyło się szybko (ok 1,5h) i bardzo przyjemnie! 
I z każdą chwilą, efekt przyprawiał mnie o szybsze bicie serca! Czułam, że będzie zapierał dech w piersiach. 
VOILA! 

Efekt końcowy moim zdaniem jest absolutnie REWELACYJNY! Wiem, przemawia przeze mnie pycha i całkowity brak skromności. Ale jestem tak bardzo z siebie dumna. 

Ta bluza to jedno z moich najlepszych dzieł.














Oryginalny wykrój Knippie 06/2015 model 17
Dzianina Snoopy <klik>
Ściągacz <klik>  
Pozdrawiam, P. 

5 komentarzy:

  1. Jest absolutnie obłędna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Uszyj sobie :P hihi
      a tak na marginesie-też mi się podoba ;)

      Usuń
  3. Bluza jest rewelacyjna. Skromność w tym przypadku wręcz nie przystoi :) mimo tak szybkiego wręcz ekspresowego wykonania wygląda na super dokładnie odszytą. Nic tylko pogratulować prędkości i jakości szycia. Wykroj bardzo mi się podoba, niestety nigdy nie natknęłam się na te gazetę, w jakiej rozmiaròwce jest dostępny ten szablon?

    OdpowiedzUsuń