wtorek, 12 lipca 2016

Wiosenne dresy

5

Dziś pokażę Wam dwie pary spodni i bluzę, które powstały na wiosnę. 


Mogłabym tutaj napisać milion powodów, dla których nie pokazałam tych rzeczy wcześniej.
Bo dużo zajęć.
Bo nie nadążam robić zdjęć.
Bo nie było pogody do zrobienia ładnych zdjęć.
A potem, gdy już je zrobiłam, nie miałam kiedy je obrobić.
Ale chyba najbliższe prawdy będzie: zwyczajnie mi się nie chciało. Czy ktoś jeszcze czyta blogi? (?!)

Dzisiejszy post jest trochę z obowiązku. Trochę dlatego, że przecież nie każdy jednak spędza całe dnie na FB. Niektórzy mają życie też poza nim i czasem tylko zaglądają do internetu. Może jesteś jedną z tych osób...w takim razie ten post jest dla Ciebie :) 
I trochę też dla mnie samej. By przypomnieć sobie, że świat i internet nie kończą się na facebook'u ;)

Spodnie to mój ulubiony od jakiegoś czasu wykrój z Knippie. Można go nabyć tutaj <klik> 
Uwielbiam ten model. Wąski w pupie, krok nie wisi do kolan, dopasowane nogawki z zaszewkami. Spodnie leżą świetnie na moim chudzielcu. Obie pary spodni to ten sam fason. Jednak w niebieskich portkach pominęłam wstawkę w kroku. W żółtym egzemplarzu, mimo tej wstawki, nie merda się między nogami nadmiar materiału. Cały fason naprawdę jest szczupły i nie jest odmianą spodni baggy (Ufff!)

Bluza to sprawdzony raglan, wykrój wyjęty z czeluści innych odrysowanych modeli. Dodałam kieszenie i zapięcie na zamek, dorzuciłam ściągacz wokół dekoltu jak w bluzach bejsbolowych.

Całość w rozmiarze 110.

A czy Wy macie swoje ulubione wykroje, do których chętnie wracacie? Czy za każdym razem szukacie czegoś nowego? Dajcie znać co u Was :*
















Pozdrawiam, P.

5 komentarzy:

  1. Ja chcę tą bluzę i ten ścieg ozdobny!! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Aha! Ja mam nowe ukochane ottobre więc poszukiwanie kolejnych idealnych wykrojów czas zacząć :) na razie jeszcze "letnio" bo na urlop :P się przyda i może sama się przekonasz jak mi to szycie idzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zawsze cudnosci. Spodnie rzeczywiście mają świetny fason. Chyba będę musiała się w niego zaopatrzyć bo mój syn tez chudy a długi

    OdpowiedzUsuń
  4. Bluza majstersztyk! A ze spodni odgapię podszycie dziurek na sznurek, bo bardzo fajnie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna ta bluza :) I jaki idealnie prosto zamek wszyty!
    Ja mam niepokazane jeszcze zimowe szycie, więc i tak jesteś lepsza niż ja!! ;) poczekam chyba jeszcze kilka miesięcy, to będzie w sam raz na zimową wyprawkę (rok wcześniej.. ;) )

    Czy ktoś jeszcze czyta - mam poważne wątpliwości i niestety wydaje mi się, że większość tylko ogląda obrazki, żeby potem zapytać o coś, co jest wytłuszczne w treści ;( Zawsze mi potem przykro jak czytam taki komentarz... To chyba przyzwyczajenie z fb, gdzie w sumie liczą się głównie obrazki...
    Tak czy inaczej, blog ma tą przewagę, że nic na nim nie zginie i wszystko jest poukłdane :) I jego dostępność i zasięg nie są zależne od aktualnego algorytmu i fochowatości fejsa :P

    OdpowiedzUsuń